לא רק מגדלים, בניין בוטיק יוקרתי ברחוב רש"י נתניה קיבל היתר

הבניין עם המרפסות הגדולות יוצא לדרך - היתר התקבל לבניין בוטיק ראשון ברחוב רש"י, נתניה.

העיר נתניה מתאפיינת בשנים האחרונות במגדלי פאר, ההבנה ברשות המקומית היא שצריך לבנות לגובה על מנת להגדיל צפיפויות, אולם לא לכל אחד זה מתאים, עלות האחזקה במגדל תהיה גבוהה פי 2 או לפעמים 3 מעלות ועד בית בבניין בוטיק וגם המרקם החברתי במגדל הוא שונה ולרב נוצר מצב שיש פחות היכרות עם השכנים.

 

בניינים של עד 9 קומות נחשבים בימים אלה בעיר נתניה למוצר אחר ממה שהורגלנו, מדובר בבנייני בוטיק, במיוחד אם נלווה לבניין ולדירות מפרט טכני עשיר, לובי מפואר ומרפסות גדולות.

 

כזה הוא פרויקט UNO, הבניין הראשון שמתחיל להבנות בימים אלה בשכונת רמת אפריים המתחדשת בסמוך למגדלי פרשקובסקי, דימרי ונבו.

 

 

השכונה מתאפיינת בבניה גבוהה, הפרויקטים של המגדלים הביאו אוכלוסייה חדשה וצעירה לשכונה. מדובר בשכונה שממוקמת מערבית לכביש 2 ונהנית מגישה נוחה ליציאה מהעיר יחד עם קרבה למרכז העיר. התחדשות השכונה והמיקום הנוח הופכת אותה לאטרקטיבית עבור משפחות צעירות ומשפרי דיור מהסביבה.

  

מאיר שקופ, מיזמי פרויקט UNO: "אני שמח לראות איך השכונה בה אני גר ובה הקהילה שלי מנהלת את חייה מתחילה להתחדש ולשנות את פניה לטובה, בפרויקט UNO תוכננו מרפסות גדולות לטובת אירוח משפחתי והיה לנו חשוב שיהיו גם מרפסות סוכה בפרויקט כך שיתאימו לכל מגוון הקהלים שחיים זה לצד זה בשכונה הנפלאה הזאת. לצד משפרי דיור גם זוגות צעירים מתעניינים בפרויקט בעיקר בדירות 4 חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות המתחילות במחיר של 2,550,000 ₪.  חשוב לי שילדים שגדלו בשכונה יוכלו לגור ליד הוריהם ולהישאר בשכונת ילדותם".

 

בימים אלה התקבל היתר הבניה לפרויקט ובקרוב תחל הבניה בשטח, זמן אכלוס צפוי כ – 30 חודשים.